Klantcontact Scan
Om organisaties te helpen bij het verder professionaliseren van de afhandeling van klantcontacten heeft Trecens een Klantcontact Scan ontwikkeld. Deze scan is een waardevol hulpmiddel voor organisaties die belang hebben bij het inzichtelijk krijgen van hun klantcontact omgeving (telefoon, mail) om hierna met deze inzichten deze professioneler, succesvoller, efficiënter of goedkoper in te richten.

Werkwijze scan
Met behulp van de scan wordt het huidige proces met betrekking tot klantcontacten binnen de organisatie inzichtelijk en meetbaar gemaakt. Dit inzicht wordt verkregen middels: metingen van klantcontacten, onderzoek van oude klantcontact gegevens, meeluisteren van klantgesprekken, interviews met de medewerkers en management en observatie.

Gedurende de scan wordt het verloop van de klantcontacten zowel in kwantiteit als in aard onderzocht. Daarnaast wordt gekeken naar de kwaliteit afhandeling door de medewerkers (gespreksvaardigheden, etiquette, inhoud van antwoorden, competenties, inzet middelen, etc.). Klik hier voor meer informatie over onze Klantcontact Scan! Wilt u graag een vrijblijvende afspraak om eens over dit instrument van gedachten te wisselen, neem dan contact met ons op.